Günaydin

Jag hade tangerat läsarrekord igår.. och jag som trodde det var mest intressant att läsa när jag är nere i Alanya!?
Fast där är jag ju lite lyckligare än vad jag är nu och det är klart att det är roligare att frossa i olycka? Eller?
Men nej såhär är det jag mår bara bra faktiskt. Är lite förvånad själv. Har nog aldrig vart såhär lugn någon gång när jag kommit hem. Vet inte vad det är. Kanske tror att jag även denna gång kommer åka tillbaka efter bara några veckor. Så är ju dock inte fallet.
Var på jobbet och har fått en hel del tider nu fram till mitten av september.

Så nu är det bara till att börja leva igen. Försöka på nåt vis i alla fall.. Jobba, spara pengar och träffa vänner/familj.

Kommentarer
Postat av: marre

Ahaaa.. är det därför. Några sa till mig att det var för något med Alah (eller vad han nu heter, haha!) att göra...



Bor du i Alanya?

2010-08-12 @ 11:56:49
URL: http://maaarre.blogg.se/
Postat av: marre

Aha, sedär! :D Har du jobbat här nere då eller har du pojkvän? :)

Hehe.. jaha, synd att du inte sa hej? Jag vill träffa så många svenskar som möjligt här nere ju! :D

2010-08-12 @ 12:47:26
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0