God morgon, Good morning, Günaydın

Jag vet seriöst inte vad som är felet med mig.
Varför, varför, varför - kan jag inte sova på morgonen när jag får!?!?!?!?!
Var aptrött efter jobbet igår så kom hem åt lite, satt framför datorn och sen la jag mig ner efter att jag kollat HIMYM och somna på en sekund typ. Men sen ringde ju Y nån gång innan 1 så pratade vi lite, men inte så mycket för vi gäspade båda två.
Har snackat lite med hans brorsas son nu de senaste två dagarna, haha. Han är så söt, har typ lärt sig prata för ett tag sen. Han säger bara Iyisin och serefsiz typ..

Men jag tänkte att om jag ändå ska vakna så jävla tidigt kan jag ju göra nåt bra, så nu har jag slängt in en tvättmaskin eftersom jag behövde tvätta mina jobbkläder! Kul va? Ska ta tag i disken sen och varför inte rensa hela jävla rummet när jag ändå är i farten?

Förresten! Hade besöksrekord igår med hela 3 stycken. Skojsigt skojsigt!
Vet bara typ en bråkdel av den siffran vilka som läser. Eftersom ingen kommenterar någonsin typ!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0