Fredag

Lyckades sova ganska gott inatt faktiskt och nästan, nästan ända tills klockan skulle ringa!
Nu taggar jag för jobb 12-21. wuhuu eller?
Det jag taggar mest för är att imorgon är jag leeeeeeedig!

Tycker jag har vart rätt bra på att sysselsätta mig själv faktiskt, har nog inte gått sysslolös en enda dag och imorgon ska jag träffa Nicole ser det ut som. Det ser vi fram emot innan hon drar till Afrika några månader snart!

Jag hoppas på att dagen går fort så jag kommer hem och bara kan slänga mig i sängen, undrar om jag ska köpa lite godis sen på godissvampen. Vet inte vad som hänt med mig, är så sugen hela tiden,. gaaaah.

Fick ett samtal igår och det gick väl bra, fick ett förlåt. Vet dock inte om det var för att han menade det, för att han visste att det var vad jag ville höra eller ifall det var för att han ville ha ett från mig också. Men det sista kan han ju glömma. Aldrig. Nu är det dax att ett ljus går upp för honom snart säger jag bara...
Tack gode gud att skolorna har börjat lite smått, så kanske man kan sluta oroa sig så ofantligt mycket!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0