Dinner time

Gissa vad jag äter till middag? Nä det kan ni inte! Pommes med beasås. Nä jag är inte i Sverige. Jag har fått Bayram att laga det till mig. Gulle. De har nu förstått min kärlek för beasås. En del har ketchup till allt, jag kan ha beasås till nästan allt.

Idag var vi till Dimcay. Jag, Yakup, pappa Öztürk, Dorri och tjejorna! Riktigt mysigt. Käkade frukost omgående eftersom jag blir cranky bitch om jag inte äter har vi märkt här.. Så det blev turkfrulle, har saknat det som fan. Slurp sa det. Doppade mig två gånger i det iiiiskalla vattnet och sen drog vi vidare till poolen. Där låg de flesta i, i en timme minst.

Har vart och köpt biljett nuLite läskigt är det för dte ser ut som ett sånt där kvitto från banken typ.. Men man får ju lita på Ving. De har aldrig svikit mig förut. Dock blir det flyg till Malmö. Men bara jag är på svensk mark så.. Vet inte hur jag ska få ihop det med buss å tåg därifrån sen, men men det ordnar sig!
Blev en aning billigare än den biljetten jag å Yakup fick tag på igår. Min mamma är min ängel som ringt överallt och kollat♥ Sen har vi min malmöängel som kollat bussar å grejer också, thanks to you Salgisen♥

Mina kära vänner har ställt till det för mig, har fan inte somnat innan 5 en enda jävla natt sen de kom hit, förutom igår. Men mycket skoj har vi gjort. Nattbadet var det bästa! Underbart varmt i vattnet och vakterna verkar ha gett upp att blåsa i sina små visselpipor.
Käeleken spirar i Alanya just nu ;) haha

Nu ska jag nog gå och gräva ner mig, kanske låter konstigt eftersom att detta är lyckotider. Bra att Y är efterklok han. Jag har vart här i över en och en halv månad och nu kommer han på att han ska va så jävla kärleksfull. synd synd. Aja, gillar hans svenska "jag vill sakna dig Mikaela" haha han tror att will är vill tydligen.

Nu ska jag gå å dricka mig full med mina kamrater!
Puss o kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0