Dagens aktiviteter

Merhaba!
Idag har jag vart och träffat min kusin, min "typ" kusin och hennes son i Farsta.
Jättemysigt och hennes son är världens goaste unge!
Komplicerad släkt man har.. Såhär är det. Min farbror var tillsammans med hennes mamma och de fick tillsammans fyra av mina kusiner då, så vi växte upp som kusiner.
Träffade ju henne efter förra svängen i Alanya, så jag kände att det var dax igen. Kul att få kontaklt igen efter så många år utan.. Sen kom hennes brorsa också så fick man träffa honom igen också. Det var år och dar sen och tydligt det eftersom han  inte kände igen mig.. Haha. Men ja jag förstår honom, för det var flera, flera år sen.
Mysig dag har det vart i alla fall!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0