<3

Tycker jag har vart jävligt duktig idag.. tvättat alla kläder. Diskat och dammsugit.
Nu förtjänar jag en dusch, en kopp te, godis och en bra film. Så det ska jag ägna kvällen åt nu faktiskt!

Var precis och sa hejdå till min fina fina vän Nicole som drar till Uganda imorgon och gör rätt för sig i 2 månader. Skulle också bara vilja dra iväg till Afrika och volontärarbeta. Nu har ju inte mitt liv sett ut riktigt som jag tänkt mig de senaste åren. Men om allt går som jag tänkt mig (vilket det ju aldrig gör..) så blir det något annat resmål än Alanya 2011!

Kommer hursomhelst sakna Nicole jättemycket!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Är så jävla bajsnervös nu alltså, haha! Kommer sakna dig mucho, längtar efter mysiga pratstunder och thédrickande i vinter:)

2010-08-29 @ 20:34:01
URL: http://nicolenyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0