Valborg

Vill bara börja med att saga att det ar javligt skönt att slippa Valborg-stressen i ar. Javligt skönt. hatar egentligen alla de har "Icke familje-högtiderna".. Som valborg och Midsommar nar man hela tiden kanner en press att man maste supa och man maste hitta nagot bra och nagra harliga manniskor att umgas med.. Eftersom att jag kanske oftast end up by myself. Typ.

Igar var de pa rest. Och monterade upp projektorn igen, nu har de fatt alla kanaler typ sa imorgon ska vi kolla pa körslaget klockan nio. Blir första gangenpa aaaaaaaaaaplange jag kollar pa svensk tv. Tydligen ar det nagra turister har vars dotter som ar med dar sa de ville garna se det. Inte mig emot. da har man nan timme att sla ihjal imorgon.

Zandra kommer till Alanya snart och det tackar vi gudarna för! Mys mys och en massa prat.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja du, jag åkte dit på semester med familjen, sen slutade det med att jag åkte tillbaka med min syrra och sen fortsatte vi bara åka dit. än så länge har jag bara varit ner 3 veckor som längst, men en dag ska jag ta mitt pick och pack o stanna en längre period, älskar verkligen alanya :)

2010-04-30 @ 15:41:28
URL: http://psykedeliaa.blogspot.com
Postat av: Esther

Han är 21 iår. Han jobbar som servitör vid stranden.

2010-04-30 @ 19:16:53
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0