pazar

God morgon sunshines!
Hade en mycket trevlig eftermiddag och kvall igar. mötte upp Zandra och kakade middag pa donken. Yummie och som vanligt tog jag en hallonmilkshake efter det. Vi promenerade sen till MP och drack té sa det stod harliga till.. Efter ett tag kom Anna och joinade oss, som antligen kommit ner till Alanya efter en lang dags resande sa vi satt och pratade och hade det trevligt och hinkade té saklart. Kanns sa jakla bra att antligen ha lite sallskap, av svennar ocksa. Haha. Idag blir det hang med de brudarna igen. Inte mig emot överhuvudtaget. troligtvis blir det fika pa Pause eftersom att vadret inte tillater solning och bad.

GRATTIS VARLDENS BASTA RONJA! ♥

Kommentarer
Postat av: Annica

Härligt gumman att du har massa svenska vänner hos dig. Hoppas du ahr det underbart. Här hemma har våren kommit på allvar som tur e, men det är tomt utan dig och din stryka. kram

2010-04-11 @ 19:39:59
URL: http://annicaj73.spaces.live.com
Postat av: Marie

Hej! Vet inte om jag har kommenterat här hos dig innan, men gör det igen isf ;) Har läst din blogg och var nu bara tvungen o slänga iväg en kommentar när du är i Alanya nu.. Bästa stället ;) Åker själv ner och träffar min lille turk i sommar. Läste att du träffat Anna, en himla trevlig tös där.. Ska du vara i Alanya länge till?? Ha en bra kväll! /Marie

2010-04-11 @ 23:20:36
URL: http://maare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0