Life

Anledningen till dalig uppdatering har ar att jag FAKTİSKT har haft nagot att göra.. Och detta har jag att tacka Zandra för! Har spenderat tre valdigt bra dagar med henne! Vi har hunnit med fika pa pause tva dagar, igar blev vıi utbjudna av tva av servitörerna. De var valdigt efterhangsna sa jag sa till den som var pa mig lite att han kan fraga min pojkvan om det gar bra.. da skratta han bara och sa du har ingen pojkvan. Da gjorde jag som rachel mcAdams gör i the notebook och höll stolt upp min ring.. Da blev han tyst. Score. 
Vi har aven vart pa hamam, första gangen för mig och det var riktigt skönt förutom att de glömde bort os i scrubbingrummet i ja en halvtimme kanske och den jobbiga killen som jobbade dar. Jag ar sa ruggigt trött pa alla jobbiga turkar och kurder har. kan de lata en manniska vara ifred. Maste hafta ihop mig med Yakup för att det ska fungera. Konstigt att man inte vill vara ifred. Riktigt mysigt med sallis har det vart och kul att vi kan prata och ha kul, kanns inte ett dugg stelt.
För nagra natter sen var det storm har ocksa eller aa allt pa samma gang. Det blixtrade, askade, regnade, haglade och blaste som fan. Handdukar och grejer flög ner fran balkongerna. Klockan tio nar vi vaknade sen var det inte ett moln pa himlen och stekande sol...

Nar min aşkım har freetime ska vi ga och kika i moskén lite.. Har aldrig vart inne i en san har heller. Bara hemma i Stockholm sa det kan ju va lite intressant. Maste hem och tacka mig lite battre först. Haha. Sen far vi se vad dagen har att erbjuda. vore skönt att kanske hinna med nan timme nere pa stranden! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0