bir nisan

Hej hopp!
Har inte orkat skriva nagot direkt faktiskt. Igar hade jag en mysig dag. Mötte upp Sara och Kemal nere vid hamnen och satt pa en bat lite. De ar valdigt söta och jag blev lite avundsjuk pa hur gullig Kemal var mot Sara. Pussade och sa söta saker. Alltsa Yakup har sina stunder, det har han.. Men ja. Sen kakade vi lunch och gick pa promenad och sadar. Visar sig att en hel del saker ar Turkfenomen alltsa. Haha. de ar sa lika mannen har nere..
Tyvarr skulle sara aka hem pa natten sa hon började packa och jag började dra mig mot en skoaffar för att möta Mabel. Dar jobbar det en rolig kille. Han sa kvallen innan till Mabel att hon skulle komma tillbaka efter och Bring your friend.
Jag hörde inte det utan Mabel berattade det nar vi gick ut darifran. Sen igar da sa berattade Mabel att hon skulle aka hem idag och lite sant men att hon skulle komma tillbaka i sommar.
Han till mig: And you, will you also go?
Jag: No
Han: What,s your name?
Jag: Mikaela
Han
: Mikaela.. My name is (nagot pa E som jag inte kommer ihag) Nice to meet you.
Jag: Nice to meet you to
Han: If you want then later you can come here and drink something with me or something.
Jag: mm
Sen gick vi.. Haha. Ja de har sina knep har..

Berattade det för Yakup imorse. Da utbröt en annan rolig konversation. 
Y: Guys here can't fix girls.. I should have to teach everyone
Jag: But he was sweet so you think he couldn't fix me if I was not with you?
Y: Girls are so easy...
Jag: ooooh so you think I'm easy?
a svarade han inte förran ett langt tag efter.. Men vi har pratat om det har förut och han tycker absolut inte att jag var latt alltsa. Och jag menade saklart inte att jag skulle ha gatt raka vagen till dne dar killen om jag inte haft honom. Jag blir bara sa irriterad nar han börjar med sina hybrisgrejer. han tror att han ar bast pa allt liksom.

Imorse sa kom bartendern pa restaurangen Hasan och hans finska flickvan över pa frukost hos oss. Hon jobbar som guide men blev i sista sekunden placerad i Antalya sa hon kan bara komma hit nar hon ar ledig och da bor de i rummet bredvid oss pa hotellet. Vi hade precis satt oss ner för att ata nar yakups telefon ringer (hans storebror) och sager att han maste skynda sig till restaurangen för att de har salt en lagenhet. Yakup blir överlycklig för han skulle fa en del pengar av det och han har hoppats hela veckan och tjatat om sina javla bilar som han ska köpa osv osv. Sa han springer ner dit och vi andra satter oss och ater. Efter typ 5 min sager Hasan att yakup kommer gaende nere pa gatan. Oj inte bra tankte jag för det borde ta lang tid.. Han kommer upp och sager 1 nisan... Fy fan vilken bror han har alltsa..
Det ar ju första april idag. Riktigt taskigt.. För han blev sa glad. Kramades och pussades och tjoade. Det sura ar att sen kom paret som hade tankt köpa och sa att de inte bestamt sig men att de kommer tillbakla i Oktober och har bestamt sig tills dess.. EH!? som att de ska halla den sa lange.

Det roligaste idag var nar jag, Mabel och Hasans flickvan att och pratade. Hon kan svenska men hon fattade inte norska sa bra, men Mabel sa liksom att joda det kan du visst, norska ar typ som svenska. Haha. Gick valdigt bra. Efter dessa tva veckor ar dock mitt huvud installt pa norska och det ar valdigt bra för nu kan jag första norksa galant.
Men nu sitter hon i bilen pavag till flygplatsen för att aka hem.. Det kanns valdigt trist faktiskt. Far se hur jag spenderar mina dagar. Raknar ner till den 10:e da kommer Anna hit. da ska jag terra henne riktigt ordentligt. Haha. Skamtosido.
Sa nu ar ni nog trötta pa att lasa. ha det bra puss & kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej, har ingenting klart när det gäller framtiden än. Försöker ta lite avslappnat på det hela. Det blir som det blir helt enkelt. Hoppas på det bästa:). Nu ska jag inte ljuga och säga att det funkar helt lätt alla gånger, har mina ups n downs vill jag lova:P. Känner igen det där, att man blir lite extra känslig är ju jobbigt att vara så långt hemifrån oxå. Va bra att det känns bra efter förlovningen i alla fall. Lite bråk måste det vara i ett förhållande, det hör liksom till.Drama blir det säkert i någon form, hehe men som sagt vi får hoppas på att karlarna håller sig i skinnet. vi förlovades oss i september 2008. Amazing it was. Det kommer aldrig någon kunna ta ifrån mig i alla fall, det minnet. Har fått för mig att din kille är lite av den stela varianten, precis som min?? Eller har jag fel. Kram på dej!

2010-04-01 @ 19:09:27
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: Anna

Idag är det bara 9 ynka dagar kvar tills planet lyfter och jag landar i paradiset!! :D Och jag lovar, du kan få terra mig så mycket du vill!! :D Wihooo!!

2010-04-01 @ 20:51:43
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: Sofiya

sv: haha jaha okej :P förstog lixom inte riktigt vad den anonyma menade, men du hänger ja me lite bärre :P

2010-04-02 @ 11:36:08
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Sofiya

sv: haha ja man tycker ju man borde piggna till ist :P nåra planer för helgen?

2010-04-03 @ 13:04:33
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0