Trafiken

Man ska anpassa sig efter det landet man ar i, eller vad ar det man sager?
jojomensan nar det galler hur man ska handla i trafiken har jag nog lart mig till punkt och pricka. Det ar ju egentligen har jag skulle köra pa det svenska viset som jag gör nar jag ar dar. Men nej nej, har gör vi som turkarna gör. (Förlat mamma och pappa)
Jag knapper till exempel inte fast sakerhetsbaltet instinktivt som jag gör hemma.
Sitta tre pa en motorcykel ar helt logiskt.
Och en hjalm... Det har de val knappast sett i detta land?

Da har de egentligen enda och de varsta trafikolyckorna jag sett skett i detta land.. eller ja denna stad till och med. Kanske inte sa varst lyckat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0