solsken

Har inte skrivits har pa ett tag.. Har inte orkat och inte haft lust. Har hangt med Anna hela veckan och det har vart asmysigt. Legat pa stranden och annat.
Men igar kvall akte hon hem och imorse mötte jag Zandra som skulle till Side. Det var kul sa lange det varade eller vad man ska saga.. Helt underbara tjejer. Jag alskar det med Alanya, har sagt det förr men har traffar man otroliga manniskor.
Har vart skönt att prata med andra i samma sits och som Zandra konstaterade.. man behöver inte skammas över nagot man berattar för troligtvis har man sjalv ocksa brakat om det eller hört andra som gjort det.
Saker som inte hör till det vanligaste hemma. Kanns otroligt att man kan prata om det mesta efter tva veckor..

Annars har jag och yakup gatt till hans föraldrars hem de tre senaste dagarna vi har kollat pa avatar ochjag har busat med varldens sötaste unge. Just i denna stund haller han pa att fa en lillebror mitt allt tumult som pagar just nu.. Sa det har vart mys. Förutom att sa fort jag visar mig sa ar alla snabba pa att kommentera hur röd jag ar i ansiktet. Kul. Hade ju önskat att man hade lite av generna har sa man blev svart istallet..
Hursom haver. Saknar Anna och Zandra sa nu blir det val till att pressa pa stranden de sista veckorna(bara tre kvar nu!!! hur fan gick tiden sa fort?)

För övrigt har jag och Yakup haft tva javligt bra veckor nu jag hoppas det sitter i resten av tiden, han kan om han vill vara varldens mest gulliga och omtanksamma person.
Puss o Kram. Saknar er dar hemma!

Kommentarer
Postat av: nusret

hejsan how are you? mikealla. hows going with yakup

2010-04-24 @ 20:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0