Sadece seni istiyorum



Seni seviyorum benim erkek nişanlı♥


Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Okej, hehe. Min manager behöver mer folk, så bara att säga till isf :P

Haha, nej de säger mig inte så jätte mycket, haha.

Är inte i alanya förens runt 21.30 i morgon kväll. :P Men då blir det utgång, och sen på söndag ska jag träffa en svensk tjej som bor där nere :)

Bara att hojta till eller sms:a (073-8487430)om du vill träffa fler svenskar eller om du vill jobba ;) Haha.

Kram

2010-04-30 @ 16:10:51
URL: http://barniesmelmies.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, blev sjuk i augusti när jag var i Turkiet, men nu är jag piggare och har börajt gå upp i vikt igen. dock är mina leverprover lite höga än, men det kvittar för sakta men säkert känner jag mig som en människa igen:P Peppar peppar* Får hoppas på att det blir ett kärt återseenede i alla fall, börjar få kalla fötter, nerver antar jag. Och att vi haft en väldigt turbulent vinter, trodde ju att det skulle ta slut. Så nu får vi se, jag känner att denna veckan kommer avgöra lite när det gäller vår framtid. Okej vad härligt att Zandra kommer tillbaka, så du får sällskap igen!:) Själv ska jag hoppa i duschen och ladda för jobb!



Valborg är väl lite överskattat;) Ha en bra dag!KRam

2010-05-01 @ 09:45:15
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag vet vad du menar. Det är svårt att förklara exakt vart man bor/befinner sig. Beskriver omgivningen istället :P

2010-05-01 @ 21:48:52
URL: http://olssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0