Paskafton

IInte blev det mycket paskfirande och kansla har inte.. Men men. Satt pa rest. ett bra tag framför datorn tills jag tröttnade rejalt pa det. Och sa blev jag sur pa Y da för att han bara skrattar at mig nar jag blir uttrakad. Jag blev sur i alla fall och gick till tansaş och köpte godis för att fira pask i min ensamhet, snyft. Gick till hotellet och skulle sova. Efter 45 min knackar det pa dörren och kara darling star dar. Da blev jag sur för att han vackte mig och bara klampade in och snodde tacket och sa slutade det med varldens största brak och han blev jaaavligt arg alltsa. Det var inte kul nanstans.
Efter att han gatt till jobbet igen sa tog jag mitt godis och gick en omvag för att han inte skulle se mig hem till Nilufer, hans brors fru. Hade sagt till henne pa dagen att jag skulle komma och dricka te sa jag bestamde mig för att göra det. Valdigt nyttigt för mig, da maste jag anvanda den lilla turkiskan jag har. Jag inser att jag kan en del nu i alla fall, men det ar en lang vag kvar och den kanns ganska hopplös.
Bestamde mig tillslut för att ga till rest. Och det var bra timing för det var bara ett par kvar och de hade betalat. Da sager Y att vi kan ga och promenera, mysigt tankte jag, men jaha da skulle vi till hans kompıs butik eftersom att de sista gasterna pa rest. skulle dit och handla och det var Y som "tagit de dit" sa han skulle dit och kolla laget typ. 1 timme satt jag dar... Med ett finskt par i 50araldern som var HD-alskare. Han halsade vodka tittade pa mig och sa Im from finland. No shit tankte jag..
Sa till Yakup att jag faktiskt tankte ga till hotellet nu och da sager han bara okej, ska vi ga da? Som tt han har vantat pa mig.. Suck och jag kande hur ilskan fran dagen bubblade upp. utanför hotellet sa han men jag ska ata, ska du följa med eller ga upp? okej, jag följde med och da skulle han ata dar. Och förlat, men jag ar sa fruktansvart trött pa att vanta pa honom hela tiden..
Nar vi skulle sova var vi sura pa varnadra igen. och jag blev ledsen. Igen. Och han blev sur för det och skulle ga ivag. Da far jag panik sklart. Han gick ut pa balkongen och rökte sa jag tankte att okej om jag skarper mig och lagger mig ner i sangen tyst sa kommer han nog. det gjorde han och sen kommer jag arligt talat inte ihag vad sm hande men vi krmades och somnade...
Det ar helt sjukt. Vet inte vad som hande ibland alltsa. men jag ar sa trött pa hans likgiltighet till allt. Visa kanslor för i helvete. Men sen har ju jag en tendens att bara fokusera pa det negativa. jag tar allt sa personligt.
Det sags ju att nar man vet om sina brister och problem har man kommit halvvags. great, men varför ar det sa svart att bryta ett mönster? Jag vet att han alskar mig och om jag fortsatter sa kommer jag nog driva ivag honom..

Kommentarer
Postat av: Annica

Ja du gumman, det är inte lätt med relationer, det finns inget perfekt par. Det är bra att du visar vad du känner och tycker även om du som jag är en känslo människa. Allt är svart eller vitt....ibland måste vi nog lära oss lite mitt i mellan. ;o) Puss

2010-04-05 @ 11:24:43
URL: http://annicaj73.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0