Mwaa

Hej hopp!
Lite snabb uppdatering på Zandras SVENSKA dator! Har precis ätit frukost på restaurangen och nu håller vi på att göra oss redo för en liten tripp till Alanyum. Ska för första gången åka buss i Alanya.. Det kan nog bli en upplevelse. Får se om man kan hitta något roligt där. Om inte annat kan säkert en liten fika slinka ner.
Igår blev vi vittne till en bilolycka.. En motorcyklist blev påkörd av en bil och bröt båda benen. Riktigt hemskt. Turkarna är inte lika diskreta som oss svenskar, dock gör de det som vi gärna skulle vilja göra. De hör smällen. 2 sekunder senare är alla uppe på fötterna och springer till platsen. Jag och Zandra passade också på att leka turkar och gick dit och kollade. Stackars människa.
Idag blir det lite vila från stranden alltså. Senare ska jag och Yakup gå och hämta våra ringar igen som vi lämnade in igår för att skriva in datumet. Vi får se vad kvällen har att erbjuda i denna lilla bubbla här nere. Hörde lite svagt att molnet eventuellt är på väg ner hit.. Så vi får väl se. Lite desperata de är här nere nu. Inga turister.. Jag skämtade lite med Yakup igår och sa att va skönt då kan du va lite ledig nu i några dagar. Fick det jag väntat mig till svar Never give up.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0