MİGROS

Nu blir jag lite besviken.. Ar det allt jag far? 2 kommentarer?
Well, well da tar jag för givet att jag vet vilka alla andra ar da..

vad har hant da? Inte mycket alls dessvarre.. jag och Yakup tog en liten roadtripp till Mahmutlar och Oba. I Oba finns en restaurang som heter kebabistan. Det var kul tyckte jag. Yakup visade mig ett rosa höghus dar han och hans familj bodde nar de först flyttade hit fran Diyarbakır.
Igar at vi lunch pa Günaydın och aa jag var och halsade pa Tina haromkvallen. Försöker ligga pa stranden men det ar sa lagom javla trakigt att vara dar sjalv.
Och ska jag vara helt arlig sa ar jag faktiskt glad att det kommer en del gaster hit om kvallarna nu. Man fattar hur mycket den har staden ar beroende av turismen. Jag vill att de ska tjana bra med pengar saklart.
Var precis pa Migros och handlade sylt för ikvall ska jag laga pannkakor till min aşkım.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0