Langfredagen

I fredags, pa sjalvaste langfredagen gick jag en promenad ner till hamnen med Michael. Det ar Yakups hollandska van som jag traffade har i juni. Han ar ett ypperligt sallskap ska jag saga. han ar utbildad typ socionom och han ar en valdigt klok man. Han har adopterat mig som han sager och det ar finemang, han ar lite som en fadderpappa har nere. Och det ska jag saga. Det fina att aka hit ar att man far kontakt med sa manga manniskor som man normalt sett inte skulle traffa eftersom att de inte "ingar i min typ av manniskor". som jag borde lara kanna, alltsa tjejer (och killar kanske) i min egen alder. Anyway. Vi gick till hamnen och tog en iste och sen tog han mig till ett stalle dar de har Alanyas basta cigara böregi. och det var i alla fall de godaste jag atit. Handgjorda med persilja och ost i. Mumma!
Sen bestamde vi att vi skulle ha middagsallskap pa ja, restaurangen behöver jag val antagligen inte namna?
Jag at en filet mingon eller hur fan det nu stavas, smaskigt varre. Tog aven farval av mitt favoritpar fran Sverige som akte hem.
Pa kvallen gick jag och Yakup och köpte baklava som vi kakade pa rummet, sen var jag rejalt trött ska jag saga.
Trevlig dag med sallskap och inte bara rejaaal uttrakan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0