God morgon.. Typ

Tankte skriva ett snabbt inlagg innan jag pyser upp till Zandra för att dricka lite te!
Jag kanske skrev lite mer dramatiskt an vad som var nödvandigt sa farligt ar det inte och jag ber om ursakt till de nara och kara jag skramde upp! Förlat. och sa vill jag klargöra att detta inte hade med Yakup att göra.

Jag och Yakup hade daremot brakat av bade detta skal och av andra men blev vanner igar och tillbringade kvallen med Anna och Nusret och med att spela biljard. det var min första gang och jag var nog inte riktigt stralande maste jag saga. Men men det lattade lite framat slutet, men det ar inte latt nar man har en pojkvan som star och skrattar at en.
Nar vi kom hem var det ganska sent och jag gick och la mig och laste medan han fastnade framför en film. Dock sa kom han och vackte mig sen med lite pussar innan vi somnade om. och da kandes det valdigt bra, det ar sa jag vill ha dte hela tiden.

Innan biljarden igar var jag, Zandra och Anna pa donken och tog en milkshake och förflyttade oss sen över gatan till Chocolate house dar vi drack lite te och snackade skit. Mycket mysig kvall!
Puss pa er som förgyller mina dagar har!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, fast det är nog inte bara denna staden, skulle tippa på att alla Turkiets turistorter är likadana;) Vad skönt att ni är sams du och Yakup i alla fall. Sverige ahr avrit kanon de senaste dagarna, riktigt vårvärme. Så himla härligt, men Turkiet är alltid Turkiet:) Vad kul att du och Zandra har hittat varandra. Aldrig fel med sällskap.



Kram

2010-04-15 @ 14:14:33
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: Laura

Jag förstår.. Alanya har förstås också sina vackra sidor, men tyvärr har turismen förstört ganska mycket där. Bor din killes familj i Alanya också eller varifrån kommer han? Kanske har frågat det förut, men jag minns inte! :S



Ja, nu är det bara en månad kvar tills jag åker till Turkiet! Min kille kommer från armén den 17 maj, så ja, han kommer ungefär samtidigt! :)



Ha det bra!



2010-04-16 @ 20:32:17
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0