annu en vecka snart förbi...

Har inte hant sa jattemycket idag maste jag saga.. Vi var hemma en liten stund hos familjen pa förmiddagen. kollade pa bebben. Sjukt mycket har. Halsade pa mamisen ocksa som vart i Antalya hela veckan typ.
Jag blir seriöst radd nar jag ser de varda ett barn.. Haha keep away from the kurd. Nej skamtosido. Det ar karlek men de rycker och sliter sa mycket i barnen... Haha.

Idag nar jag kommit till hotellet lat det precis som att mina syrror var ute i trapphuset och pratade.. Ah vad glad jag blev för en sekund. trodde de kommit för att överraska mig innan den bittra verkligheten slog mig i huvudet.. men men nu ar det dock bara 2 veckor kvar har..
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0