You fucking pig

Förlåt men nu känner jag att det gått för långt!
Idag sålde jag mina första andningsskydd. Ja helt rätt. Sverige har verkligen fått panik. Vi säljer andningsskydd.
Jag höll på att skratta ihjäl mig, men det får man bara inte göra.
Jag vet inte, Alla svennar kanske är rädda för svininfluensan, men har det inte gått lite över styr? Ska vi gå runt som i Kina eller Japan?
Jag kan känna att det här är naturens sätt att "rensa lite". Vi måste bara inse att jorden inte mår bra, vi är för många.
Sverige har dock så pass bra sjukvård osv, så jag är inte orolig. Och skulle det bli jag. Ja, tough shit. Då var det menat så.
Kan inte låta bli att tro på ödet och att allting händer av en mening.

Från en svininfluensa till ett annat svin. Även kallad min pojkvän. Han ska tacka sin lyckliga stjärna att jag inte befinner mig i samma land som honom. Då hade han dött en plågsammare död än svininfluensan.
Han grundlurade mig så jävla totalt.
När jag var dr och vi skulle fylla i alla papper och sådär om familj osv. Så säger han att han har en son med en finsk tjej. Sonen skulle vara ungefär 5 månader sa han. Haha kul tänkte jag. Men han sa att nej det är sant. Osv. Jag blev så chockad så jag sa ingenting.
Men dte här har ju såklart ältande jag tänkt på vareviga dag. Och kom även fram till att han legat med denna tjej när han fortfarande var tillsammans med sitt ex. Vilket han övertygar mig om hela tiden att han inte gör när han har flickvän (ligger  med andra alltså). Jaha tänkte jag. Ett chockbesked och en lögn.
Så idag var jag tvungen att haspla ur mig det sista jag gått och tryckt på, för senaste dagarna har vi nämligen rensat luften. Så jag sa det idag, då ringer han upp och sa, nej men jag skojade bara.. Det trodde jag du fattade. Alltså.......... Mord på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0