Smurf

Men fy fan alltså.. Gud vilket roligt liv. Verkligen. Och igår kom chefen och sa "Du får ta Ls tider sålänge och sen Bs tider när hon blir mammaledig fram till början, mitten av sommaren, är det okej?" Va fan svarar man då? Neeeeeeej det är fan inte OK. Jag ska sluta så fort som möjligt. Nej det säger man inte. Men jag ville skrika det.
Det här är fan verkligen inte okej.
Jag längtar till helgen, då är jag ledig. Skönt. Middag med de finaste och shopping, fika med Annica på söndagen. Finemang. Ska bara utstå helvetesveckan först. Hur gör man? Jag försöker tänka på att dagarna faktiskt tar slut så småningom.
Kul att komma hem vid sju ikväll och sen ska man gå upp kvart i sex imorgon. Jag kan inte somna så tidigt på kvällarna. Men jag får väl leka min pojkvän som inte behöver sova mer än tre timmar. Eller behöver och behöver, de klarar sig bra på det.

I'm sorry, but I can't do this without you


Kommentarer
Postat av: Annica

Varje dag går man som en zombi, man lever, gör sina plikter men mer än så är det inte. Ingenting är kul ingenting är viktigt...vad gör vi här? Men vi måste jobba, vi måste leva och vi måste tjäna pengar. Önskar bara att det inte gjorde så ont att sakna.

Ska bli kul att träffa dig på söndag. Skönt med någon som förstår...puss

2009-09-01 @ 15:34:13
URL: http://annicaj73.spaces.live.com/
Postat av: Mikaela

Annica: Jadu, jag har nog hyfsat bestämt mig för att flytta dit ett tag i vinter.. Jag klarar inte mer. Måste fokusera på jobb nu, men sen när jag har pengar, då kan jag inte se varför jag inte skulle åka dit en stund. Ja, jag får andnöd ibland, det är sjukt.

Ja det ska bli riktigt mysigt :)

puss och kram

2009-09-01 @ 19:58:54
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0