Sista pusten

Även denna dag kom till sin ände.
Gick upp vid nio och hade gott om tid innan bussen till jobbet gick halv elva.
Det var ganska dött och därför ganska tråkigt och långsamt.
Har inte mycket mer att säga än att jag ser bara fram emot torsdag just nu, så jag får spendera lite tid med Annica och Özlem.
Självklart se jag fram emot fredag också då kommer lönen och jag kan äntligen börja leva som en människa igen, fika med vänner och så. Just nu blir det inga såna trevligheter, har i och för sig inte tid med det med de här jävla tiderna.
Kvällen bjuder på Hollywoodfruar och sen ska jag fan sova då klockan ringer 05.45 imorgon. Trevligt värre.

Kommentarer
Postat av: Laura

Tack för din kommentar! Jaså, hur träffades du och din kille då? Skrollade ner lite på din blogg och jag antar att det var i Alanya ni träffades? Hur länge har ni varit tillsammans?



Ha det bra!

2009-09-22 @ 00:08:29
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: Annica

Våra liv e bra lika gumman hehe, tittade på samma program jag i går och jag lääängtar som attan till på torsdag, ska bli så himla kul att träffa er.

Kram

2009-09-22 @ 07:05:39
URL: http://annicaj73.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0