Not be moved by you

Mitt primära syfte i livet just nu? Ja, det är att slita hund och tjäna pengar så jag kan fly härifrån. Även om det bara är för några månader. Fan vad jag ska spara mina slantar. Leva så jävla väl med min älskling.
Lever du? Jo en människa utifrån skulle nog säga det. Jag ser ju fullt ungerande ut. Med ett leende på läpparna. Men vad som pågår i huvudet. Ingenting. Tomhet, vakuum, väntan.
Vad är problemet då? Jag ska berätta ett big fucking problem... Vart fan tog mina underbara vänner vägen? Fy fan vad jag saknar er. Det är inte sant liksom!
Annars då? Jag plågar mig med att lyssna på Everything med Lifehouse hela tiden. En av de absolut starkaste låtarna jag vet och ögonen tåras. Jag är så destruktiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0