Nobody like you

God morgon, god morgon, god morgon ( av nån anledning vill jag säga det med göteborgsdialekt).
Har ju varit vaken ett tag iofs, men har hållt på och fixat med en massa så inlägget fick komma nu.
Har ätit rostade mackor med lemoncurd som är min nya craving.
Känner mig riktigt seg idag. Ska vila lite innan jag ska hem till Annica för en heldag/kväll med massa mys och prat.

Chefen ringde igår, så det blir jobb imorgon också. Inte mig emot egentligen. Alla slantar är välkomna. Ska spara galet nu inför vintern. Ju mer jag jobbar ju mindre tid har jag ju att spendera de pengarna som faktiskt sitter på kontot.

Min dator är inte kry än, så det blir till att installera om hela skiten. Så nu ska jag roa mig med att föra över bilder och musik till CD-skivor. Kul projekt. Men man vill ju ha en fullt fungerande dator. Just nu är det olidligt. Den är så seg och när jag går in på mina bilder hänger den sig direkt så det är bara att knäppa av. Tur att man har en snäll ex-pojkvän som är grym på datorer som gjorde att jag äntligen kan titta på mina bilder. de är ju mina ögonstenar. Kan inte leva utan dem. Oj vad dramatiskt medn lite så är det. Måste ju kunna kolla lite på min pojkvän när jag känner för det eftersom att jag inte kan se honom på riktigt.

Honom blir jag för övrigt galen på. Men det var ingen nyhet. Han ringde till mig vid halv nio, jag ringde upp såklart och vi pratade en stund. Sen skulle han äta frukost och säger. Ringer du till mig vid tolv igen?
Jag tycker aldrig att han hör av sig till mig nästan, fast det gör han ju egentligen.. Men skitsamma, så jag sa att ja jag ringer om du ringer en signal.
Men nej det gjorde han inte. Så jag provade att ringa när klockan var tolv här... Men nu har han ju antagligen gått och lagt sig. Vi missförstår varandra så ofta. Men jag får väl vara glad att vi pratade något över huvud taget, dt är inte varje dag det händer.

Westlife och Celine Dion är fortfarande det som gäller i musikväg. Ibland slår det slint...


Kommentarer
Postat av: Emma

Jaduu.. det längsta är nog fyra månader. Så inte så farligt :P

Men nu blir det fem månader, om han kan komma till vintern vill säga!

Själv då? :)

2009-09-29 @ 21:03:55
URL: http://supergirlemma.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack så mycket! :) Och detsamma!

Okej, du har också en turkisk pojkvän vad jag förstått?



Tack och lycka till med allting du med :)

Kram!

Postat av: Annica

Tack för senast, as mysigt. Ses på lördag igen. Kram

2009-10-01 @ 08:50:40
URL: http://annicaj73.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0