Mys

Jobbet gick rätt bra ändå. Och positivt credd gör verkligen saker bättre.
Fan vad fint det satt.
Sen blir man hämtad av bruden som regerar just nu, Lovisa. I pappsens flash. Fan vad nice.
Kan inte förstå att vi är så gamla att vi får köra bil och gå på universitet (Inte för att jag gör nåt av det, men jag skulle kunna). Vi som bara för ett ögonblick sen bakade kladdkaka och köpte läsk för filmkvällar.
Sen blev det lite svull i mitt nya rum. Måste säga att Lovisa är guld och tänk om jag hade förlorat dig där, i det kritiska läget, Usch hemska tanke.
Jag märker att det är mycket tankar om allting som rör sig i mitt huvud. Mer tankar om mer saker än vanligt då så att säga.
Men nu laddar jag om, fokuserar på jobb imorgon och sen 3 dagars ledigt - fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

I'm still here <3

2009-09-05 @ 11:40:03
Postat av: Mikaela

Lovisa: I know doll, and it makes me damn happy! :)<3

2009-09-05 @ 14:52:26
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0