Let the time fly

Nu ska jag koppla bort hjärnan ett tag, om så bara för fem dagar, men fem dagar räknas de med.
Fem dagar närmare förenandet med dig.
Idag blir det en dag på stan med Özlem, henne har jag inte träffat sen jag var kvar i hjärtat.
Ska bli skönt att prata lite.
Ikväll blir det att spendera med pappa i hans lägenhet, man får passa på medan lägenheten finns kvar.

Imorgon blir det upp med tuppe, för att bege mig till centralen och ta tåget upp till Martina, ÄNTLIGEN!
Ska bli så jäkla kul. Fan vad jag har saknat henne. Blir nog en massa tjatter, god mat och en härlig utekväll.

Så nu ska det sysselsättas till tusen här, sen kommer jag hem och vips så är det den 20:e september och det är fem dagar till lön och here we go again månad 10 på året börjar snart. Och i kalendern månad 10 har jag redan 2 tillställningar att se fram emot. Let the time fly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0