Jag hatar att jag älskar dig så att jag nästan kvävs, här i min ensamhet

på senaste har jag faktiskt haft otroligt mycket tankar kring framtiden. Mer än jag haft annars.
Och jag måste säga att det har blivit en total omställning i mitt liv sedan min och Josefines resa till Alanya för snart ett år sen.
I mina framtidsplaner fanns bara jag, jag, jag. Me, me me. Jag hade ingen annan att bry mig om, jag skulle au-paira, volontära och resa jorden runt och sen vidareutbilda mig kanske 3,4 år efter gymnasiet, när jag var redo helt enkelt.
Men så dök den där kraftfullaste kärleken upp, bara sådär mitt framför mig. And it knocked me down.
Och nu känner jag fan... Jag håller för i helvete på att bli en toffel. Jag ska ju vara den där självständiga tjejen som gör mina grejer.
Men de här starka känslorna går ju bara inte att hejda. Jag skulle göra allt för honom. Anyday och så är det. Och jag känner att han är helt värd det. Han skulle göra samma sak för mig i sina begränsningar får jag väl lov att säga. Men begränsningar har väl alla, så även jag. hade jag inte haft det hade jag inte suttit i det rummet jag sitter i nu.

Alla jävlar är gravida. De går där stolt med sina stora magar i vädret.... Jag vill också. Fast det får man inte säga som 19-årig tjej i det här landet. Va fan är du dum i huvudet? Vill inte du utbilda dig i 789 år och tjäna feta pengar i 675 år innan?
Nej, fuck off. det vill jag faktiskt inte. Jag vill gå långa höstpromenader drgandes på min barnvagn och få den där alldeles friska färgen i ansiktet som man får. Det vill jag. Men begränsningar som sagt.

Kommentarer
Postat av: Annica

Ja du jag känenr igen mig, toffel är man lite allihop när man är kär, men man får försöka leka lite självständig och hitta på saker iaf he he.



Jag är sanrt 36...gravid har jag velat vara länge, och inte ens jag får säga att jag vill bli gravid, vet itne varför mrn folk är nog rädda att man ska "göra" sig gravid.

Nåja du kommer hinna med barn,jag är övertygad och jag kommer stötta dig när och hur du än blir gravid.



PUSS

2009-09-10 @ 11:51:57
URL: http://annicaj73.spaces.live.com/
Postat av: Mikaela

Jo man är väl det, men en del mer än andra. Jag kan bara jämföra med mitt tidigare förhållande och my god! Vilken skilnad.



Ja det ordnar sig antagligen på ett eller annat sätt.

Idag var bara en förjävlig dag rent känslomässigt för mig. Vet inte riktigt varför.

Ses snart!

PUSS

2009-09-10 @ 18:55:39
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0