I wasn't gonna fall in love again, but then POP goes my heart

Idag har jag faktiskt varit sjukt duktig måste jag säga. Det är såhär en riktig ledig dag ska vara.
Disken är diskad och inplockad, tvätten är tvättad och vikt, flskorna är pantade, köket är städat och avtorkat. Nu väntar bara dammsugaren.Men det ska nog gå fort.
Ska strax ta en sväng till ungdomsmottagningen och fixa nyttr ecept och lite sånt. Sen ska jag förbi ICA och lämna in min ansökan om bonuskort. Jajamensan, vuxenpoängen bara rasar in. Om några dagar kommer VISA:t också.
Tror jag blev 20 år äldre på mindre än en vecka. Inte illa.
Under hela dagen har Westlife spelats flitigt och jag kan inte få nog <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0