En dag i taget var det..

Jag måste börja fokusera på nuet. Här. Vad som händer idag. Inte om 3 månader, tio månader eller 5 år.
Nej faktiskt vad som händer idag.
Inte kan jag påverka idag vad som händer om fem år ändå. Eller det kan man kanske göra till viss mån. Men inte i det stora hela.
Jag hatar det här verkligen.
Det är som ett jävla monster som tuggar i sig mina inälvor. Svider hela tiden. Och ett annat monster sitter i bakhuvudet och knackar hela tiden med sina äckliga naglar mot min hjärna. Det finns inte en lugn stund.
Idag ska jag gå en promenad och sen försöka göra något konstruktivt och kreativt av dagen.
Vad som händer imorgon? Ingen aning. Det får jag ta då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0