Elefanter och giraffer

Nu är jag hemkommen frå Martina och Östersund.
Jag älskar att åka tåg så 6 timmar fram och tillbaka var inga problem måste jag säga. Speciellt vägen upp var väldigt behaglig då jag fick fönsterplats med bord.
Började läsa Stenhuggaren av Läckberg. Hon är fantastisk författarinna tycker jag allt.
Riktigt kul att se Martina igen, var ju lite mer än 3 månader sen i Alanya vi sågs senast.
Det var en riktigt värd helg.
Vi gick på stan, fikade, käkade på kinarest, hade tequilarace (vilket jag inte lär ha på ett tag igen), blev nekade krogen, hade fylle-deeptalk, var grovt bakis och käkade godis och kollade på film.
Ja, jag hade det riktigt trevligt och hoppas vi ses snart igen!
Martie, Martiegirl <3

Kommentarer
Postat av: Annica

Låter som du hann med ett o annat där uppe och trevligt verkar ni haft det oxå. Men du är välkommen hem, Stockholm har saknat dig. <3

2009-09-21 @ 11:42:51
URL: http://annicaj73.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0