Hihi

Vidrigt trött är jag idag. Jag kom och tänka på en sak.. Att ibland när jag sitter i kassan så tänker jag på högst opassande saker. och jag blir alltid lite nervös att när jag ska öppna munnen för att säga något till kunden, att orden som ska slippa ur munnen blir något helt annat än "var det bra så, vill du ha kvittot" osv.
En tanke som dök upp idag, då jag satt och tänkte på just ett ämne av detta slag, jag tror inte att kunderna skulle uppskatta om jag sa något om detta till dem istället för det jag ska.


Kommentarer
Postat av: Laura

Okej, jag förstår. :) Har du varit till Alanya många gånger i år då? Hur planerar ni er framtid, i Sverige eller i Turkiet? Vad jobbar han med i Alanya? Jag har själv jobbat och bott i Alanya i två år, så jag tänkte bara om han kanske jobbar på något ställe som man känner till! :) Hur träffades ni? Önskar er lycka till i framtiden!



ha det bra!

2009-09-22 @ 23:19:27
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0