Det klarnar

Igår hade jag en riktigt bra dag. Men jag för trött efter den för att återberätta den.
Jag skulle visst trivas som fisken i vattnet med att slippa jobba. det är bara den där pengafrågan som är kruxet. Eller okej det kanske skulle bli långtråkigt efter ett tag.
Men nu är jag inne på min tredje av tre lediga dagar.

Igår var jag i stan hela dagen med Annica, vi fyndade på Bik Bok, fikade och handlade lite onödigt smink. Väldit trevlig dag, kollade i massa inredningsaffärer. Jag älskar det verkligen.
Jag har kommit på mig själv med att faktiskt ja, kanske för första gången i mitt liv tröstshoppa. Jag har väl alltid shoppat, fast de senaste tre åren har jag faktiskt tyckt att det vart ganska jobbigt. Men den här veckan sen jag kom hem har det inte varit något prolem...

När jag kom hem åt jag wook med mamma och pratade lite med henne. Vilket inte händer ofta alls längre

Sen kom Ronja över, vi kollade på Ensam mamma söker som jag tycker är det bästa svenska underhållningsprogrammet som gjorts. Haha, de flesta.. Ja jag vet inte vad jag ska säga.
Och sen SATC. Ja och alla vet vad de sysslar med? Röka och ha sex. Två saker som jag saknade något gröööönjävligt igår. Men ja man får väl försöka hitta substitut och då ska det helst inte innehålla kalorier.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Guud jag är så jävla skoltrött så det finns inte, jag önskar bara att vi kunde planera in en dag att ses men jag vågar inte planera något längre då skolan tar upp all jävla tid man har. Men nej jag ska inte klaga:P bara hålla ut ett år, sen kan jag få min paus.



Men lova att inte åka till din boyfriend förrän vi hunnit träffas!!

<3

2009-09-07 @ 19:07:21
URL: http://nicolenyholm.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ajdå, jo jag tror ändå det var ett smart drag av mig att ta ett år eller två nu. Kände i trean att det var olidligt. Fast nu vill jag bara tillbaka till skolan :p

Jaa men bara höra av dig när du har tid så har säkert jag det med :)



Jadu, du har till januari/feb på dig då. Haha

<3

2009-09-07 @ 21:37:19
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: martina

taaaack :)ja, dom böckerna är så jävla bra!!!

2009-09-07 @ 22:25:36
URL: http://segersteth.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Verkligen! :)

2009-09-10 @ 18:56:35
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0