"You are my askım, big love and boss" - Yakup

Tack gode gud.
Nu är det frid och fröjd i min hjärna. Har spenderat förmiddagen med att samtala med min käre pojkvän.
Det var lite knackligt i början men sen lättade det eftersom att jag tillslut lyckades säga saker han tyckte om. Ja detta var saker jag menade såklart, det var inte något jag bara gissade att han skulle gilla så det skulle bli bra. Nej ärlig måste man vara och det har jag nog varit mot mig själv de senaste dagarna.
Och i ärlighetens namn kan jag säga att jag prioriterar honom först nu och han är högst på min önskelista. Därför kommer jag att anpassa mitt liv efter hur jag tror kommer bli lättast för vårt förhållande att överleva och utvecklas. Jag ger fan i vad folk säger om det. Faktiskt.
Det betyder inte att jag kommer ge upp mina drömar och mål, jag är en smart tjej måste jag ändå få anse, jag bara "put them on hold" ett slag, tills allt har ordnat sig så som jag vill.

Nej skönt att tjurerierna är slut och vi kan återgå till våra glada, trevliga, mysiga, roliga och bästa samtal. Även om det är dyrare.
Och jag är hans big love, big love. Det var första gången han sa det.. På tiden kanske. Och sen hade vi det obligatoriska partjafset "but you are my big love, no you are min, yes and you are mine, but.." ja. Oj oj, snacka om tvära vändningar, men nu kanske jag lyckas åstadkomma något utan att känna mig helt lost.


You loving me is everything I wished for... <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad härligt att det har löst sig :-)



Man blir alltid lite extra kär efter man bråkat och sen blir vänner igen <3 , kram

2009-10-09 @ 19:32:15
URL: http://metrobloggen.se/rexforever
Postat av: Mikaela

det är nästan pinsammt att säga hur länge han har varit borta när jag tänker på er som väntar på att träffa era älsklingar veckor till och med månader...Han åkte för snart 12 dar sedan och kommer hem imorgon kväll. Till mitt försvar så är jag ju så van att ha han hos mig sedan drygt 15 månader ;-P . Om du vill kan vi prata via msn?

Kram

2009-10-09 @ 22:15:00
URL: http://metrobloggen.se/rexforever

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0