Varför jag vet att det är Du och Jag

Jag pratade ju då med min kära pojkvän igår på dagen.. Efter ett tag kollade jag hur länge vi hade pratat och det visade sig att vi pratat i 1 tim och 32 minuter... Ungefär 2 sekunder säger Yakup "Now we talked for 1 hour and 32 minutes" Haha, det är så löjligt. Men det är inte första gången något sånt händer. Vi har telepati.
Ibland kan jag tänka på honom och så skickar han ett sms precis då...
Eller ibland skickar vi sms exakt samtidigt till varandra. Sen också att han är världens finaste, sötaste, snyggaste, snällaste, sexigaste, roligaste, mysigaste, knäppaste och mest älskvärda person har ju lite med saken att göra också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0