Tji fick jag!

Hade som vanligt storslagna planer för vad jag skulle hinna med innan jobbet idag. Men nej än en gång är det så skönt att bara vara hemma (framför datorn).
Men jag har i alla fall hunnit installera min webcam nu. Jag vet två glada skitar ikväll alltså.
Och jag har sagt upp mitt abonnemang hos tre. Men ja vad kul. 3 månaders uppsägningstid... så nu kommer jag ju få dras med en massa pengar i månaden i alla fall.. men men jag hoppas att jag har fixat det billigare för mig nu. Jag behöver bara hålla ut till 29:e januari då. fats jag har ju mitt andra som jag måste betala av till augusti nästa år.... wiihu.
Imorgon blir det Lovisa-träff. Innan det får jag nog ge mig datorförbud och ta mig till centrum för omklackning och skoinköp.

1-årsveckan fortsätter...
Ikväll är det ett år sen jag faktiskt insåg att FAAAAAN jag är helt såld på den här killen. Det förstod jag på dansgolvet på James Dean. Jag stod där med Jossan och Martina. Fram kommer han och bara tar tag i mig. Sen försvann alla kan jag säga. Efter det kunde vi inte slita oss ifrån varandra.. Och det var även ett år sen jag för första gången jag gick in i hans lägenhet.
Men tro inte att jag var en dum, full svensk flicka, för det var jag inte. När han sa kom vi går hem till mig då sa jag bestämt att då får de andra fyra följa med också och så blev det. Vet inte riktigt hur jag tänkte. Men efter ett tag blev det inte riktigt som den ena hade tänkt och vi tre tjejer skulle bege oss till deras hotell där Jossan och Linda var. De följde oss och jag kan säga att det var en som var en aning besviken... Men det kändes bra. Om han vill ha mig på riktigt kan han vänta.

Snart ska jag iväg och jobba fyra timmar. Som jag sa till Annica igår. Hade jag inte haft Yakup och dödat för att åka till honom vet jag inte om det hade vart värt att jobba... Visst det är kul med pengar. Men man måste ha lite energi. Och nu är min baby min energi. Jag måste ha honom. Jag måste ha pengar.

Det är bra att du fixar statistiken Mikaela ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0