The continuation

Jaa Sd-debatten fortsätter... Idag kom experterna och pekade ut alla de 14 fel han skrev igår i sin debattartikel. Jaa. Jag hoppas verkligen att de svenska medborgarna får upp för ögonen nu för vilken politik han driver...
Bland annat det här som jag tog upp igår är det här med hur många barn de föder,.. Okej nu vet jag tex familjer som har en massa barn, inte just i Sverige då, men aa... Men jag vet också de som "bara" har 2 barn.. I alla fall, svart på vitt fick man se vad som var fel i det han sa. Tack för det, vilket i och för sig en normal människa borde begripa.
hna hade även sagt sen efterråt saker som: " Jaa, nej dte har jag inte kollat upp, men dte kan man ju tänka sig kommer ske om den här trenden håller i sig... Nej det har jg kanske inga belägg för men.." Jävla saftpanna!
Kan inte hjälpas, men detta är ett hjärteämne för mig och kommer alltid vara det och har vart sen jag började tänka självständigt.

Kommentarer
Postat av: ampelos

Ja precis :)

har du också pojkvän där?

kram

2009-10-21 @ 03:07:20
URL: http://ampel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0