Sjukt effektiv dag

Hann med en snabbfika med Özlem idag, väldigt trevligt och tur för mig är att hon gått tillbaka till sitt gamla schema så att man kan träffa henne lite oftare. Fast nu ska ju jag snart börja jobba skiten ur mig. Ser inte fram emot det.
Kom hem vid halv ett igen och har småstädat lite överallt sen dess och sånt, ja det börjar ta sig, i alla fall i "min del" haha. Ska väl fortsätta med att plocka och rensa där det behövs..
Har även ringt till huvudkontoret idag men löneansvariga satt i möte hela dagen, hoppas dock att hon ringer tillbaka idag.. Ska försöka göra så att de drar mer skatt då jag verkligen inte har lust att betala rest det var mycket roligare att få tillbaka några tusenlappar som sist. Sen tänkte jag fråga lite om semestererstänningen också eftersom atyt dte känns lite struligt med den biten. Vore ju underbart att få lite extra från det. Så den här veckan, eller halvveckan snarare har jag faktiskt utfört en hel del som jag skulle göra. Sjukt bra.
Ju mer effektiv jag är ju mindre tänker jag på det jag inte riktigt orkar tänka på för då blir jag bara ledsen.
Nu ska jag dessutom vänta på att han ringer till mig och det kan ju ta ett tag eftersom att han är så jävla grinig på mig nu... Ovanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0