sjukdom på gång...?

Usch om det är något jag hatar förutom blodpudding och GB sandwich så är det echinagard. Fy fan, det kan vara det äckligaste som finns.
Men varje gång jag håller på att bli sjuk är min kära mor på mig Du borde verkligen ta echinagard.
Ärligt talat vet jag inte ens om det hjälper, men kanske för att jag tar det försent. Nu känner jag dock att nånting håller på att tränga fram i min hals och jag vägrar, verkligen totalvägrar att bli sjuk nu. Därför ska jag tvinga i mig denna vedervärdiga ört(?).

Ikväll blir det jobb igen. money is money och jag behöver varenda jävla liten krona jag kan få ihop!
Verkligen varenda krona...
Jag hatar pengar och vilken makt de har över mitt liv. Blä.

Ha en bra dag allesammans :)

Kommentarer
Postat av: Anna

hej! Svarar på din fråga du ställde i min blogg här!

Det ska inte ha nån betydelse när man söker UT om man är gift eller ej. SÅ vitt jag har förstått så är det själva relationen dom går efter. Alltså om det verkar seriöst eller inte.

Så med andra ord så är ett långt stabilt förhållande på ett par år lika mkt värt som om man varit gift samma tid. Hur lång tid det tar att få beslutet varierar ju. Dom sa till mig att det kommer ta tid då det är mkt att göra hos mig.verket just nu, men så fick jag beslutet veckan efter! Så man vet aldrig:-)

Kram!

2009-10-02 @ 16:28:12
URL: http://metrobloggen.se/ao
Postat av: Sara

<3 Filosofiskt, men tack, detsamma :)

2009-10-02 @ 16:31:38
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0