Sekunder, minuter, timmar, dagar, veckor, månader, år

Jag gillar att det går bra ibland.. Tror jag kommer in i något accepterande att ja livet ser ut såhär just nu.. Men efter ett tag, några dagar så känns det verkligen skitpiss igen.. Men igår pratade jag med Matina på msn. Hon skulle ha kommit hit nästa vecka, men gör inte det. Det suger. Men så sa hon "Jag komme ju vecka 49 i alla fall på min praktik, det är ju snart" Och ja fan. det är snart och sen kom jag på att va fan, året är ju bara 52 veckor. Det är ju indre än 10 veckor kvar på 2009!!!? Vilket betyder att jag behöver bara leva såhär lite till. Sen kööööööööör jag!
Fan va grymt det blir!
Nej det är bara att jobba och slita på, försöka hitta på saker där mellan.

Fyra saker att se fram emot denna vecka:

21/10 (ikväll) Fira mamma, betyder tårta (mindre bra kanske) men det kommer trevliga människor hit!
23/10 Hem och käka frukost hos Özlem sen ska vi fika i stan innan jobbet!
24/10 Fira Annica hos henne efter jobbet
25/10 Hälsa på mina sysslingar som även dem fyller år och fira dem.

Så den här veckan kan ju bli hyfsat rolig ändå :)

Kommentarer
Postat av: ampelos

Okej :) Vart jobbar han?

Detsamma!

2009-10-21 @ 13:23:48
URL: http://ampel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0