Riots

Herreminfuckingjävlagud. Jag hoppas novemberlönen blir muchas. För just nu stirrar min telefonräkning tillbaka mot mina uppspärrade ögon. Och skrattar. This is the worst ever. Hur hände detta är min första spontana fråga då.. Ja, visst har vi pratat en del i telefon, men inte sååååååå mycket mer än vi brukar. Ah ångest. Tur att det är den sista med detta skitabonnemang, får väl se det som en avskedsräkning till 3. De har nog blivit glada att haft mig som kund det senaste året.

Herreminfuckingjävlagud vad människor verkligen kan göra en besviken. Vara någon man absolut inte trodde. Göra något man absolut inte trodde. Besviken är jag. För jag trodde att vi skulle vara mer än det vi är idag. I guess I'm the fool again. Again. Again. Men jag är inte förvånad.



Man får ordna det för sig på bästa sätt när man inte är tillsammans och det kan vi. Jag ska tapetsera dina väggar med ordet vi. Bara för att du ska veta. Att det är så.
Sen ve Ben sonsuza dek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0