My work here is done!

wuuuuhuuu denna otroliga milstolpe är här. Allt är ordnat och jag tror jag lyckades med rätt nummer och allt!
Nu har jag nämligen skickat det sista till min askim.. Pengarna. Vi säger att det var min 1-årspresent till honom. Hehe. Får han visumet så blir det den allra böästa present till mig själv jag någonsin fått också!

Har aldrig känt mig som en genrös människa men jisses jag är nog det och det blev fan lite mer pengar kvar denna månad än jag räknat med. Inte helt fel!
Min mor övergav mig nu i mitten av Slumdog millionaire för sin "pojkvän" (om man nu kallar det så när man är i 40årsåldern..) så jag får se klart den själv helt enkelt. Men i sällskap av lite frödinge kladdkaka. I can't stop myself... Måste bli skärpning dock.
Okej nu är jag hyper. Allt mitt arbete är klart, nu är resten upp till min käreste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0