Lyckad date

Blev sent igår. Senare än jag trodde.
Men fy fan va roligt och trevligt jag hade. Mest lyckade dejten jag någonsin varit på!
Han är så snygg och snygg och snygg och rolig och charmig.
Jag dör.
Blir lite mer frustrerad än vanligt. Yakup istiyorum simdi, simdi, simdi!!!!!
Men men, helt klart värt när vi ser varandra.
Lyckan i hans ansikte när han fick se mig var ju helt obeskrivlig alltså. Jag blev ju nästan lite generad... Men det var ju ändå 2 månader sen han såg mig. Och han gillade att mitt hår hade vuxit. cix.

www.metrobloggen.se/melvan

Kommentarer
Postat av: Yasmin

Hej där melvan!

Tack för din kommentar!

Ja, men vad ska man göra liksom? SD har ju ändå fått hela 12 % av svenskarnas stöd! Helt sjukt mycket! Bara tanken att MINST 100.000 är på jimmies sida är verkligen något skrämmande.

Hoppas Socialdemokraterna vinner valet nästa år! Då kommer Sverige verkligen förbättra sig inom flera olika områden.

Ha det fint! Önskar dig och din pojkvän all lycka!

Kram (:

2009-10-30 @ 22:37:35
URL: http://yasseh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0