"Kom igen nu, hångla lite, det är du värd!"


Om några timmar var detta ett år sen... Känns nästan som igår lite. Benim askim är jävligt snygg måste jag säga. Haha. Här var början liksom. Det var min kompis, som finns med på höger sida utanför bilden... Som tyckte att jag var värd lite hångel. Ojojoj om hon visste vad som skulle hända. Jag hade inte direkt planer på att hooka med en turk när jag åkte ner, men jag ångrar inte en minut från denna stund. Om jag bara kunde få smaka lite på de läpparna nu.....


Kommentarer
Postat av: Annica

Vilket fint kort....<3

Jo jag känner igen det där, man planerade ju inte direkt att falla för en Turk i Turkiet, det är inte lätt och okomplicerat, men det är värt allt i världen! Håll uuuuut...vi 4 får stötta varandra, snart kanske vi kan ha parmiddag som alla andra ha ha ha

2009-10-28 @ 06:38:00
URL: http://annicaj73.spaces.live.com
Postat av: Jossan

Haha, så jävla snygg bild sötnos<3

klart man ska hångla när man är singel :) hur ska man annars bli av med singelheten och bli kär? MAMAMAMAMAAAAH

Jag älskar att ha ett förhållande! Även om det är jobbigt som satan ibland!!!!

pussen

2009-10-28 @ 12:16:13
URL: http://joszefiune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0