Just wanna be together

Nej nu är jag trött på det här.. Jag förstår inte hur jävla sur han blir egentligen.
Det är väl det jobbiga, att båda har kort stubin och drar alldeles för förhastade slutsatser. Men såhär lång tid brukar det faktiskt inte ta.
Och han får faktiskt höra av sig nu. Jag har skickat sms och maila, men lyfta på luren får han göra nu.
Och förlåt då, jag visste inte att du behövde höra ordet VI. Men nu har jag fått höra av folk att det är det som är felet. Det är något så självklart för mig att jag inte tänker på hur jag lägger fram planerna. Det trodde jag faktiskt du visste.
Annars får väl jag krypa till korset i alla fall och ringa.

Det är du och jag ju, mitt hjärta ska ingenstans.

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej, det är skönt att prata med folk som är i samma situation som en själv tycker jag :)



Vet inte vad som hänt men med tanke på inlägget så kan jag bara säga att ja vet hur det känns när de surar ihop och man inte kan kontakta dem :S Så less man blir! haha! Det är ju inte så att man kan rusa hem till dem precis. Nå vad det än är så hoppas jag att det löser sig! :)



Kramar!

Postat av: Annica

Go girl!! Du gör inget fel. Han är en känslig liten sur puppa bara. Du ska se att det löser sig. Men ibland är killar värre än värsta kärringarna..

Du vet vart jag finns gumman...jag lyssnar och tröstar så länge och mycke du vill, i vått och tort.

PUSS

2009-10-08 @ 22:11:32
URL: http://annicaj73.spaces.live.com
Postat av: Mikaela

Hoppas han slutar sura snart!



Kram

2009-10-09 @ 01:49:17
URL: http://metrobloggen.se/rexforever

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0