I'm preparing for a breakdown

Ja this heavy cloud fortsätter att hänga över mig... Jag orkar inte riktigt. Orkar inte riktigt något alls.
Jo okej, jag skulle faktiskt orka sätta mig på bussar och tåg för att komma till Arlanda. Jag skulle orka stå och köa i en halvtimme. Jag skulle orka vänta en och en halv timme på att få på planet. Jag skulle orka sitta på ett plan i drygt fyra timmar. Jag skulle orka gå igenom passkontrollen och få en stämper där det står Giris. Jag skulle orka vänta på min väska. Jag skulle orka åka 2 timmar till Alanya. Jag skulle orka det för att få se dig om så bara för en kväll. Om så bara för en kväll.

Jobbet sucked as usual. Känner mig inte direkt som en människa där. Det mesta känns likgiltigt och jag försöker hålla det så. Inga känslor. Bara tänka rent i pengar.
Brukar sitta och nynna för mig själv där jag sitter i kassan, men idag bestämde jag mig för att nej, det är nog ingen idé. Det lät nämligen såhär Nej den lyssnade jag på när jag var där i juni, Nej den lyssnade han på sist vi pratade i telefon... Hela tiden ekar något sånt i mitt huvud.

Vad ska man göra? :(

Kommentarer
Postat av: Denize

Ja det där tror jag inte på för en minut, det är fan större chans att behålla sin pojkvän än sina kompisar :P Haha för pojkvännen är inte falsk som kompisar kan vara. Man kan förlora en vän lika gärna som det kan ta slut med en pojkvän det har du helt rätt i. Hur går det för er nu då?



Puss <3

2009-10-14 @ 12:53:18
URL: http://denzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0