I gotta feeling that tonight's gonna be a good night

God morgon.
Jag vaknade upp på en madrass på Fias golv denna morgon. Jag känner mig så dålig. Jag åkte hem till henne direkt efter jobbet, var hos henne vid ja, tio kanske. Vi käkade kollade på Idolutröstningen (vilken jag inte fattar nåt av för övrigt, trodde det redan var klart vilka som gick vidare osch sånt)
Sn skulle vi dricka te och kolla på film.
Och jag vekrligen typ tvärsomnade. Fy fan vad trött jag var.
Så det blev inte många timmars umgänge..

Nu ska jag strax iväg till Blackan igen och träffa Annica, så ska vi till en "turkaffär" och köpa telefonkort till mig. Wiihu, billiga telefonräkningar här kommer jag, oh yes!
Sen ikväll blir det faktiskt utgång. Har inte varit ute sen jag var i Alanya... Och det var väl egentligen inga riktiga utgångar. Men men, det var ju några veckor sen nu.
Ja inatt blir det ju faktiskt fem veckor sen jag kom hem. Känns som att jag har varit hemma mycket längre dock...

Så ikväll ska jag äntligen träffa mina VGY-tjejer igen. Det är man ju inte alltför bortskämd med nuförtiden!


Kommentarer
Postat av: Laura

Min pojkvän är också 24 år. :) Jo då, visst skulle min familj vilja ha mig lite närmare dem, men de har nog accepterat att jag bosatt mig här.



Hoppas du får en trevlig kväll med dina vänner!



2009-10-03 @ 17:41:24
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0