I <3 Slumdog Millionaire

Har precis kollat klart på slumdog millionaire... Det är verkligen något med den filmen. Jag vet i och för sig inte om det har med hur starka känslor jag hade sist jag såg den och nu kopplar dem till den, om så än är fallet så är dte ändå den bästa filmen. Absolut. No doubt about it. Skådespelarna, uppbygnaden, musiken, de olika temana. Humorn och allvaret.

Jag såg dne senast en natt i juni. Själv klockan var väl sådär halv tre på morgonen. Jag kunde inte sova. Hade just satt mig på den vildaste känslokarusellen jag varit på under denna sommar och försökte lista ut om jag ville kliva av eller låta mig föras med. Mina känslor var verkligen messed up!
Jag satt en bra stund efterråt och bara lät allting komma ut. Tårar, hulkande och panikskrik.
Den känslan. Oh boy, den känslan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0