Günaydin

Idag väntar lite najsigare jobbtid. Är nog min favorittid ändå - 9-17.
Då har man liksom kvällen på sig.. Men många såna tider har man inte direkt på schemat. Det är mest 11tider till sju,åtta-snåret.
När jag kommer hem idag ska jag kolla på One Tree Hill och Hell's kitchen. Ska bli sjukt nice.
Det går riktigt bra på kärleksfronten nu, känns sjukt bra. Saknaden har ju dock övertaget och den blir starkare ju mer vi pratar men samtidigt stillas den på ett sätt... Svårt att förklara det där.
Telefonräkningen har ju dock fuckats upp - igen.
Men från och med november blir det bara telefonkorten som gäller! Måate ju ändå byta till min mobil då och jag ska absolut inte ha abbonemang! Dt får nog bli Comviq Amigos i alla fall tror jag :)Gün

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag vet precis vad du menar man saknar mer men man mår bättre typ, svårt att förklara känslor...

Kankse hörs vi i kväll. Jag jobbar 7-15 i dag o i morgon och 7-19 hela helgen. Kramizzzz

2009-10-15 @ 11:45:51
URL: http://annicaj73.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0