Sunday, bloody sunday

God morgon.
Vaknade för ett tag sen och satte på mobilen, som tur är stängde jag av den i natt..
Då hade de ringt från jobbet och frågade om jag kunde jobba. Fy fan.
Ringde när jag hade vaknat till ordentligt och då hade de fixat det som tur är. Hade ingen lust att jobba idag. Jag ska ju baka kanelbullar!
Och ikväll tänker jag laga middag och då ska det fan bli kizir, det var längesen jag åt det. Mumsigt.

Gårdagen var riktigt trevlig. Vi lagade tacos och ja umgicks hemma hos Jossan drog vi oss in till stan, det var synd att inte Lovisa följde med, men jag förstår henne. Hatar att gå ut kväll innan jobb. Det är så ovärt. Jag brukar aldrig kunna slappna av då. Jag bara tänker på hur mycket kan jag dricka, när jag ska ta bussen när jag måste åka därifrån då osv. It goes on all night. Men ja igår var ingen sån kväll för mig lyckligtvis. Dansade gärnet och tappade rösten lyckades jag göra också!

Får se vad man gör av resten av dagen, förmodligen lite städning sen ska jag ng sova lite till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0