Vilket virrvarr

Blev en liten runda idag ändå... Mår fortfarande inte helt bra så fick cancel med Lovisa så jag kunde sova lite längre... Men vi ses på fredag in stead, som tur är.
Begav mig senare under förmiddagen till K.berg och Stockholms trafikkontor - där jobbar Annica. Det var trevligt att hälsa på där, de såg ut att ha det mys där.
Sen begav vi oss till Veddesta, köpcentret som snart är mitt andra hem. Köpte två nya telefonkort som heter taj mahal den här gången och se på fan det var mer pengar på dem, än türkstars. Passade också på att lägga in min mobil på upplåsning.
Vi begav oss till barkarby och MediaMarkt. Sist vi var där var väl ja, mer än en månad sen och då pratade vi skitlänge med M på teleavdelningen om distansföhållande vad man skulle ringa med så billigt som möjligt och så det inte syns på hemtelefonräkningen. Hon var sjukt trevligt och idag så kommer hon gående och ansiktet bryter upp i ett stort leende.
M: Heej, hur är det med er, har allt gått bra?
jag: jodå det har gått bra provade att ringa med sånt där kort och har köpt två nya nu.
Tog upp dem och visade lite och pratade lite om dem.
Så sa jag att jag hade bestämtmig för att fixa comviq.
Jag: Amigos
M: Amigos, bra du har lärt dig allt nu
Jag: Ja jag har väl gjort det.
Så gav hon mig nåt nytt Comviq guldpaket eller nåt sånt.. Man kan ladda på alla olika comviq och sådär. Skitbra.
Fick det typ 150 spänn billigare.
Sen när vi skulle gå så sa hon Ha det så bra nu tjejer, kul att se er igen. Och det är så jävla töntigt, men fan va glad jag blev. Så genomsnäll människa. Vilket intryck jag och Annica med våra turkar måste ha gjort på henne eftersom hon kom ihåg oss... :)

Sen gav vi oss ut igen, till Willys och handlade middag. Jag skulle nämligen bjuda Annica på kizir och tzatsiki idag och till det köpte vi pannbiffar, det gjorde succé måste jag säga. Så jävla gott och lätt att göra.
Och slutligen blev det NetonNet där jag köpte en webcam så nu vet jag någon som blir glad!!
Och mobilen var klar att hämta. Smidigt allt har gått och alla nödvändiga grejer avklarade liksom.
Imorgon ska jag bara köpa nytt busskort och lämna mina stövlar för omklackning sen kan jag fan slappna av den här månaden.
Ska somna "tidigt" idag eftersom min älskling sover och inte mår bra :(

Kommentarer
Postat av: Annica

Tack för en underbar middag igår.



Ja fan va allt gick smidigt och vad trevligt vi alltid har när vi ses. Så kul.

Nog gör vi intryck alltid, tror halva Media Markt känner oss snart, de har ju sjukt trevlig personal där dessutom.



Är din Askim sjuk? Hoppas han snart mår bättre.

Min lilla Askim va bara inne på msn en kortis idag, men vi han säga hej iaf :o)



Hoppas du får en bra ledig dag.

Kramizzz



2009-10-29 @ 11:52:52
URL: http://annicaj73.spaces.live.com
Postat av: Sara

hahah visst var det jag var så glad!

tack:)

Puss

2009-10-29 @ 12:53:41
URL: http://saruniia.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Ja gört ;) Okej danke! Pengar vet jag dock inget om.....

2009-10-29 @ 13:26:07
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0